توضیح کارگزاری مفید درباره عرضه ‌اولیه اپال

توضیح کارگزاری مفید درباره عرضه ‌اولیه اپال

کارگزاری مفید در جوابیه‌ای درباره خبر تجارت‌نیوز در رابطه با اختلال در ثبت سفارش عرضه‌اولیه اپال اعلام کرد: عرضه اولیه امروز بدون هیچ مشکلی برگزار شد؛ هرگونه اختلال یا سفارش‌گذاری اشتباه تکذیب می‌شود.

روابط عمومی کارگزاری مفید در جوابیه‌ای در رابطه با گزارش تجارت‌نیوز با تیتر «فروش اشتباهی عرضه اولیه به سهامداران» نوشت: «بر خلاف گزارشی که با عنوان «فروش اشتباهی عرضه اولیه به سهامداران!» منتشر شده است، هرگونه اختلال یا سفارش اشتباه در جریان عرضه اولیه نماد اپال که امروز انجام شد، تکذیب می‌شود.

کارگزاری مفید با حسن نیت و احساس مسيولیت نسبت به کاربران خود، پیش از انجام این عرضه اولیه از طریق راه‌های ارتباطی خود با کاربران، نسبت به این عرضه اولیه اطلاع‌رسانی گسترده‌ای انجام داد. در تمام اطلاعیه‌ها اعلام شد که اگر سهامداران تمایلی به خرید این عرضه اولیه ندارند، در بخش توافقنامه سامانه معاملاتی، گزینه خرید خودکار عرضه اولیه را لغو کنند تا بر خلاف خواست آن‌ها سفارشی ثبت نشود.

این موضوع از طریق پیامک و شبکه‌های اجتماعی به شکل گسترده به همه کاربران نیز اعلام شد؛ این اقدام در میزان سفارش‌های ثبت شده در عرضه اولیه امروز به شکل محسوسی اثرگذار بود به گونه‌ای که میزان سفارش‌های ثبت شده در سامانه معاملاتی کارگزاری مفید نسبت به عرضه اولیه‌های گذشته، به کمتر از نصف رسید.

مشارکت در عرضه اولیه امروز مطابق خواست کاربران با موفقیت انجام شد و مشکل یا اختلالی در این زمینه به ثبت نرسیده؛ ‌با این وجود اگر ابهام یا مسيله‌ای برای هر یک از کاربران ایجاد شده است، می‌توانند از طریق تماس با پشتیبانی کارگزاری مفید به شماره‌های 91008700 و 8700، با ما در میان بگذارند تا همکاران ما بهتر بتوانند آن‌ها را راهنمایی کنند.»

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد