نگرانی از شکست احتمالی قیمت بیت کوین

نگرانی از شکست احتمالی قیمت بیت کوین

استراتژیست برجسته بازار در توییت اخیر خود، نگرانی در مورد شکست احتمالی قیمت بیت‌کوین را بیان کرد.

به گزارش بورس نیوز، مایکل جی کرامر، استراتژیست برجسته بازار در توییت اخیر خود، نگرانی در مورد شکست احتمالی قیمت بیت‌کوین را بیان کرد.

کرامر، بر بیت‌کوین به‌عنوان شاخص اصلی کلیدی برای دارایی‌های ریسک‌پذیر تاکید و پیش‌بینی کرد که ارزش آن به زیر مرز 20 هزار دلار می‌رسد و به اعتقاد وی پیامد‌های منفی برای بازار سهام خواهد داشت.

چند روز پیش، بیت‌کوین در حال تلاش برای عبور از سطح 27هزار دلار بود و با توجه به این تحولات، پیش‌بینی کرامر برای شکستی قابل توجه، محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

لرزش‌های بازار بیت کوین با اظهارنظر‌های جروم پاول، ريیس فدرال رزرو ایالات‌متحده همزمان شده است. پاول به احتمال کاهش در افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی به دلیل مشکلات در بخش بانکی اشاره کرد.

چنین محیطی از سیاست‌های پولی آرام و نرخ‌های بهره پایین از لحاظ تاریخی برای دارایی‌های ریسکی مانند پادشاه کریپتو مطلوب بوده است با این حال، روند فعلی یک انحراف آشکار از این قانون را نشان می‌دهد.

ارتباط بین بهبودی بیت‌کوین و عملکرد دارایی‌های ریسک، بر پیوستگی ارز‌های دیجیتال و بازار‌های سنتی تاکید می‌کند. نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط کرامر، آینده نامعلومی را نه تنها برای بیت‌کوین بلکه برای دارایی‌های ریسک‌پذیر را نشان می‌دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر 1.12 تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل 1.50 درصد کمتر شده است.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد