فروش 225 تن پشم شیشه شرکت پشم شیشه ایران در 6 ماهه نخست سال‌ جاری

فروش 225 تن پشم شیشه شرکت پشم شیشه ایران در 6 ماهه نخست سال‌ جاری

شرکت پشم شیشه ایران که با هدف ایجاد بازاری منسجم و قانونمند و حذف واسطه گری در معاملات خرید و فروش مستقیم بین فروشنده و خریدار ، در اوایل سال جاری محصول پشم شیشه...

 به گزارش اقتصادآنلاین؛با توجه به چشم انداز تغییر و تحولات در آینده فروش محصولات شرکت و با برنامه ریزی های صورت گرفته ، محصولات پشم شیشه و ایزوگام به صورت مستمر و منظم در  بازار بورس کالای ایران عرضه می گردد ،  تا با کاهش نوسانات مخل بازار ، شفافیت در فرآیند فروش و خروج از بازار سنتی ، آینده ای روشن را برای این محصولات در بازار رقم بزند.  

 عایق حرارتی و صوتی پشم شیشه این شرکت با تولید سالانه 9000 تن با نام‌ تجاری پشم شیشه و با نماد  PSH-DSMGLWO-00 در بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

 این گروه از محصولات عایق‌ها به دونوع پشم شیشه رولی یا پتویی و پشم شیشه پنلی یا تخته ای تقسیم میشود و کاربردهای آن در عایق کاری سقف سوله‌ها ، بدنه مخازن بزرگ،  کانال‌ها و تاسیسات، دیواره کوره‌ها، صنایع پتروشیمی، نفت ،گاز ، سقف ساختمان و کانتینرها است.

 ظرفیت اسمی تولید محصول پشم شیشه در سال 9 هزار تن می باشد که  با انتقال کارخانه به سایت جدید واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ظرفیت تولید این محصول ، به 14000 تن در سال خواهد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد