مناطق ارزان برای اجاره‌نشینی در مشهد / ارزان‌ترین نرخ‌های اجاره برای کدام محلات است؟

مناطق ارزان برای اجاره‌نشینی در مشهد / ارزان‌ترین نرخ‌های اجاره برای کدام محلات است؟

بر اساس آگهی‌های منتشر شده در سایت دیوار، فهرستی از ارزان‌ترین مناطق مشهد برای اجاره‌نشینی به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار مسکن در کلان‌شهرها با افزایش قیمت زیادی همراه بوده است و با توجه به کوچ بسیاری از افراد از شهرها و روستاهای کوچک به شهرهای بزرگ، اجاره‌نشینی افزایش پیدا کرده است.

بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، برخی از ارزان‌ترین مناطق مشهد برای اجاره‌نشینی مشخص شده است.

کدام محلات مشهد نرخ اجاره ارزان‌تری دارند؟

بنا بر اطلاعات به دست آمده از آگهی‌های ثبت شده، شهر جدید گلبهار، در فاصله 35 کیلومتری شمال غربی مشهد، با متوسط اجاره هزار تومان برای یک متر خانه، جزء ارزان‌ترین محلات مشهد برای اجاره‌نشینی است.

طبرسی شمالی در شمال‌ شرقی شهر مشهد، با متوسط اجاره یک میلیون و 680 هزار تومان برای یک آپارتمان 80 متری، در رتبه دوم فهرست از نظر ارزانی قرار گرفته است.

در فهرست به دست آمده از برخی از مناطق ارزان ثبت شده در رابطه اجاره ماهانه مسکن در مشهد، الهیه و سرافرازان با متوسط اجاره سه میلیون و 520 هزار تومان، گران‌ترین محلات هستند.

در جدول زیر، لیست برخی از ارزان‌ترین اجاره ثبت شده در برخی از محلات مشهد را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی 80 متری دو تا پنج سال در شهر مشهد و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.) (قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

مطالعه بیشتر: حداقل قیمت مسکن در مشهد

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد