کاردانو طوفان به پا کرد / افزایش 30 درصدی قیمت...

کاردانو طوفان به پا کرد / افزایش 30 درصدی قیمت...

به نظر می‌رسد که شور و شوق پیرامون میم کوین‌ها اکنون به شبکه کاردانو رسیده و توسعه‌دهندگان در حال ساخت رمزارزهای مبتنی...

دن گمباردلو (Dan Gambardello)، بنیان‌گذار Crypto Capital Venture و از طرفداران پر و پا قرص کاردانو، توجه جامعه کریپتو را به این واقعیت جلب کرده که قیمت میم کوین Snek (با نماد اختصاری SNEK) به بالاترین سطح خود رسیده است. او در توییتی گفت، از آنجایی که این میم کوین در شبکه کاردانو ساخته شده، ثبت این رکورد قیمتی نه تنها برای خود Snek و دارندگان آن، بلکه برای بلاکچین کاردانو نیز در کل بسیار مهم است.

بر اساس داده‌های بازار، میم کوین Snek که در اواسط ماه می عرضه شد، در 24 ساعت گذشته توانست رکورد قیمتی خود را در 0٫00065 دلار ثبت کند. رشد قیمتی این میم کوین در این بازه، نزدیک به 30 درصد گزارش شده است.

از زمان ثبت پایین‌ترین سطح قیمتی خود در 15 می، قیمت میم کوین Snek رشد قابل‌توجه 336 درصدی را تجربه کرده است.

کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.

لازم به ذکر است که این میم کوین قبلا توجه چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو را نیز به خود جلب کرده است. البته، Snek تنها میم کوین در این بلاکچین محبوب نیست که اخیرا توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرده است. میم کوین HOSKY هم اخیرا در بین جامعه کاردانو محبوب شده است.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد