بورس رکورددار بازارهای این هفته/ ادامه روند ریزشی دلار و طلا

بورس رکورددار بازارهای این هفته/ ادامه روند ریزشی دلار و طلا

بورس در ادامه روند صعودی هفته گذشته، این هفته هم تنها بازار سودده میان چهار بازار مالی شده است. سه بازار دلار، سکه و طلا نیز به ترتیب بیشترین زیان را برای سهامدارن خود به جا گذاشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز، به نظر می‌رسد بورس طی هفته‌های اخیر روند تعادل هفته گذشته را ادامه می‌دهد. بررسی بازدهی هفتگی بازارها نشان می‌دهد که این هفته هم دوباره فقط بازار سرمایه رشد کرد و دیگر بازارها با افت ارزش مواجه شدند.

بورس

شاخص کل بورس این هفته 23 هزار و 455 واحد افزایش یافته که نشان می‌دهد این بازار 1٫8 درصد رشد کرده است.

براساس داده‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص کل پایان هفته قبل روی سطح یک میلیون و 282 هزار واحدی قرار داشته اما پایان این هفته به سطح یک میلیون و 305 هزار واحدی رسیده.

دلار

قیمت دلار درهفته سوم تیر ماه 320 تومان افت کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی صرافی ملی، قیمت دلار آمریکا در پایان هفته منتهی به 17 تیر روی نرخ 25 هزار و 19 تومانی بود. در این هفته افت 1٫2 درصدی این اسکناس را به کاننال 24 هزار تومانی بازگرداند.

منبع: صرافی‌ملی، بورس اوراق بهادار تهران، شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز
سکه

هر عدد سکه امامی در هفته اخیر یک درصد افت کرد.

براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت سکه طرح جدید در پایان هفته قبل 10 میلیون و 711 هزار تومان بود.

در این هفته با 113 هزار تومان افت به نرخ 10 میلیون و 598 هزار تومان رسید.

طلا

طلای 18 عیار این هفته هم مثل هفته گذشته کم‌نوسان‌ترین بازار شد و فقط پنج هزار تومان کاهش قیمت داشت.

قیمت طلای 18 عیار در پایان هفته قبل یک میلیون و 64 هزار تومان بود. در این هفته افت منفی 0٫4 درصدی داشت و به نرخ یک میلیون و 59 هزار تومان رسید.

برای اطلاع از خبرهای بورس روی لینک «بازار سرمایه» و برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها در بازارهای طلا و ارز روی لینک «قیمت‌ها» کلیک کنید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد