سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس امروز / شبندر به صف خرید نشست

سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس امروز / شبندر به صف خرید نشست

خالص سفارشات خرید سهام در بورس امروز به 695میلیارد تومان می‌رسد.، برتری سمت تقاضا در صنعت فرآورده‌های نفتی بیش از سایرین بود و همچنین سهام شبندر، 205میلیارد تومان...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 835میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 145میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به 695میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شبندر»، «شستا» و «اخابر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس 205میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «وسخوز»، «قجام» و «حاریا» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 570میلیارد تومان (68درصد کل) و 10صف فروش برتر 80میلیارد تومان (57درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 15نماد و حجم صف‌های فروش در دو نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت کارخانه فارسیت درود (#سفارود) به 3.6درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فرآورده‌های نفتی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای 250میلیارد تومان است و پس از آن گروه «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 80میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با فشار فروش 20میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد