بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (27تیر) / حقیقی ها 250میلیارد تومان از بازار خارج کردند

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (27تیر) / حقیقی ها 250میلیارد تومان از بازار خارج کردند

افراد حقیقی در بورس امروز 250میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و همچنین...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 250میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد 6هزار و 420میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 18درصد یعنی هزار و 140میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان چهار درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «فلزات اساسی» و «خودرو و ساخت قطعات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «سیمان، آهک و گچ» و  «فرآورده‌های نفتی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وتچارت»، «فولاد» و «وبملت» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «تاپیکو»، «شستا» و «صباح» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک تجارت حدود 50میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با برتری حدود 55میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 57نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 112نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 350میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 580میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد