لایو مهم بازارها در آستانه مذاکرات / با سرمایه خود چه کنیم؟

لایو مهم بازارها در آستانه مذاکرات / با سرمایه خود چه کنیم؟

قیمت دلار در بازار داخلی صعودی شده، قیمت جهانی طلا از کانال 1800 دلار سقوط کرده و در بازار سهام هم شاخص کل به زیر 1٫4 میلیون واحد رسیده است. در همین حال هفته آینده مذاکرات ایران از سر گرفته خواهد شد. در این شرایط با سرمایه خود چه کنیم؟ موضوع اصلی لایو اینستاگرامی شنبه ساعت 21 همین مساله است.

به گزارش تجارت‌نیوز، اتفاقات خاصی در بازارها در حال رخ دادن است.

قیمت دلار در بازار داخلی صعودی شده، قیمت جهانی طلا از کانال 1800 دلار سقوط کرده و در بازار سهام هم شاخص کل به زیر 1٫4 میلیون واحد رسیده است. در همین حال هفته آینده مذاکرات ایران از سر گرفته خواهد شد. در این شرایط با سرمایه خود چه کنیم؟

این پرسشی است که شنبه، ششم آذر ماه ساعت 21، ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز همراه با علی عباسیان و سامان کریمی‌شاد، کارشناسان بازارهای مالی به بررسی آن خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را در صفحه تجارت‌نیوز مشاهده کنند.

برای مشارکت بیشتر در این برنامه، سوالات خود درباره وضعیت فعلی بازار سهام، روند احتمالی آینده بورس، وضعیت دیگر بازارهای مالی و جریانات سیاسی موثر بر اقتصاد را در انتهای این خبر ثبت کنید تا کارشناس برنامه به آنها پاسخ دهد.

در آخرین لایو تجارت‌نیوز مربوط به شنبه 29 آبان ماه علی طباطبایی و وحید مسعودی، دو کارشناس بازارهای مالی به پیش‌بینی وضعیت بازارهای دلار، طلا، بورس، مسکن، سهام و ارزهای دیجیتال پرداخته بودند که جزيیات آن را می‌توانید در گزارش «بازارها در دوران ابراهیم ريیسی» بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد