بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ خروج پول حقیقی امروز نیز ادامه داشت

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ خروج پول حقیقی امروز نیز ادامه داشت

افراد حقیقی امروز حدود 720میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی و همچنین سهام...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 720میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هشت هزار و 110میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 19درصد یعنی هزار و 550میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 9درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» و «محصولات چوبی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شستا»، «وسپهر» و «سمگا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شبندر»، «بمپنا» و «فملی» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت پالایش نفت اصفهان حدود 130میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی کشت وصنعت بهاران گلبهار خراسان با برتری 10میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 68نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 203نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 400میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و 70میلیارد تومان بود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد