سیگنال خرید در ثشاهد صادر شد؟

سیگنال خرید در ثشاهد صادر شد؟

ثشاهد که یکی از سهام یکه تاز در دوران اوج گیری بورس در ابتدای سال بود، با ورود بورس به فاز اصلاحی ریزش شدیدی را تجربه کرد اما در هفته های اخیر باز هم گویا روند رو به رشدی را آغاز کرده است. حد ضرر ثشاهد را کجا در نظر بگیریم؟

به گزارش نبض بورس، ثشاهد روز گذشته 21 بهمن 99 معاملات با ثباتی را در دامنه منفی یک درصد تا منفی دو درصد داشت به طوری که با حجم معاملات قابل قبولی در حدود 23 میلیون برگه سهم به دور از هیجان صف خرید و فروش معامله شد که نکته مثبتی است. در پایان معاملات، قیمت سهم ثشاهد با منفی 1.2 درصد منفی بسته شد.

روند قیمتی ثشاهد در روز‌های آینده چگونه خواهد بود؟
 

ثشاهد در هفته‌های گذشته با ظهور یک واگرایی مثبت میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI از روند نزولی چند ماهه خود فاصله گرفت و با تقویت طرف تقاضا از قیمت 1700 تومان برگشته است و با فرض حفظ شرایط موجود از جمله حفظ روند صعودی RSI می‌تواند تا فیبوی 0.23 اصلاح اخیر در 3200 تومان قیمت را ریکاوری کند.
در این مسیر قیمت از منحنی میانگین 20 روزه وزنی خود نیز عبور کرده و طی معاملات روز گذشته به آن پول بک زده است. اگر این نکته را تست تغییر روند قیمت فرض کنیم آنگاه هدف قیمتی که در بالا به آن اشاره شد را ممکن‌تر می‌سازد. از این رو حفظ قیمت بالاتر از این منحنی برای ادامه صعود ضروری است.
حد ضرر سهم بر روی کف قبلی در 1700 تومان قرار دارد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد