برق صنایع سیمان قطع نخواهد شد اما محدود می‌شود

برق صنایع سیمان قطع نخواهد شد اما محدود می‌شود

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: صنایع سیمان طی محدودیت تامین برق اخیر حداکثر به مدت 250 ساعت محدود شدند اما اکنون بدون محدودیت در حال تولید هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور مبنی بر قطع برق صنایع سیمان گفت: صنایع سیمان طی محدودیت تامین برق اخیر حداکثر به مدت 250 ساعت محدود شدند و از دو روز گذشته بدون محدودیت در حال تولید هستند. البته در این مدت با ظرفیت کناری تولید داشتند.

او ادامه داد: از پیش از ورود به دوره اوج بار برنامه ریزی شده بود تا صنایع به صورت داوطلبانه مصرف خود را در بازه زمانی اوج مصرف کاهش دهند.

سخنگوی صنعت برق کشور اضافه کرد: برق صنایع سیمان قطع نخواهد شد، ولی محدود می‌شود.

رجبی مشهدی تصریح کرد: هفته پیش رو هوا گرم می‌شود و نیازمند کمک و همراهی مشترکان هستیم. قطعا اگر محدودیتی صورت بگیرد براساس جداول است.

سخنگوی صنعت برق کشور بیان کرد: از اواخر هفته گذشته، محدودیت‌های صنایع سیمان و فولاد کاهش یافته و فعالیت این صنایع یک شیفت کاری در شب، بدون محدودیت اعلام شده بود.(باشگاه خبرنگاران جوان)

این در حالی است طی اعلامیه شرکت توانیر با توجه به شرایط جدید، تولید نیروگاه‌های کشور از ساعت 24 جمعه 1 مرداد ماه در کل 24 ساعت شبانه روز کلیه صنایع سیمان و فولاد فقط مجاز به استفاده از 10 درصد دیماند مصرفی هستند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد