قیمت زمین‌ در شیراز / ارزان‎‌ترین زمین‌های شیراز کجاست؟

قیمت زمین‌ در شیراز / ارزان‎‌ترین زمین‌های شیراز کجاست؟

بر اساس آگهی‌های منتشر شده در سایت دیوار، برخی از ارزان‌ترین محلات شیراز با توجه به نرخ فروش زمین مشخص شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت مسکن در کلان‌شهرها در چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. بازار مسکن و زمین در کلان‌شهرها همواره از طرفدارن زیادی برخوردارد است. شیراز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و توریستی ایران محسوب می‌شود؛ بنابراین قیمت زمین و مسکن در این شهر افزایش زیادی داشته است.

مطالعه بیشتر: ارزان‌ترین محله شیراز کدام منطقه است؟
ارزان‌ترین زمین‌ها در کدام مناطق شیراز قرار دارد؟

بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، بنا بر آگهی‌های ثبت شده برای خرید و روش زمین در شیراز، فهرستی از 10 محله ارزان شیراز در نرخ فروش زمین تهیه شده است.

ارزان‌ترین منطقه لیست در نرخ فروش مسکن، وزیرآباد با متوسط قیمت یک میلیون و 342 هزار تومان برای هر متر زمین است. منطقه وزیرآباد در جنوب شرقی شهر شیراز و در نزدیکی فرودگاه شیراز قرار دارد.

شهرک امیرکبیر، در یکی از غربی‌ترین مناطق شیراز با متوسط قیمت دو میلیون و 948 هزار تومان، گران‌ترین نرخ زمین در فهرست 10 منطقه ارزان قیمت شیراز را دارد.

شهرک گلها، مرودشت، میانرود و کازرون در محدوده قیمتی دو میلیون و 500 هزار تومان برای هر متر زمین، از دیگر مناطق ارزان شیراز در نرخ فروش زمین هستند.

در جدول زیر لیست برخی از ارزان‌ترین مناطق شیراز برای خرید زمین را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع در شهر شیراز و حومه در 10 روز گذشته در آگهی‌های دیوار است.)

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد