پیش‌بینی قیمت طلا فردا 24 خرداد 1400

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 24 خرداد 1400

به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی انس جهانی تغییری نکرد و در قیمت 1878 دلار ثبات ماند. با توجه به نزدیکی به انتخابات معادلات در بازار طلا کاهش یافته و اگر تغییر زیادی در روند قیمت دلار و انس حهانی رخ ندهد ثبات قیمتی در بازار ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، انس جهانی در بازار امروز در قیمت 1878 دلار بدون تغییر بود. بر اساس ثبات قیمتی در بازار ارز و نوسانات کم در انس جهانی طلا در چند روز گذشته انتظار می‌رود روند تعادلی در بازار طلا ادامه‌دار باشد. قیمت‌ها در بازار داخلی به دلیل افزایش قیمت دلار با افزایش همراه بود.

محمد کشتی‌آرای، نایب ريیس دوم اتحادیه طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: سطح معاملات در بازار طلا و سکه کاهش پیدا کرده است. یکی از عوامل موثر در کاهش سطح معاملات در بازار طلا نزدیکی به انتخابات است.

روز یکشنبه به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی انس جهانی تغییری نکرد اما به دلیل افزایش قیمت دلار قیمت‌ سکه و طلا در بازار داخل با افزایش نسبی همراه بود اما سطح معاملات به دلایل مختلف از جمله نردیکی به انتخابات و ثبات نداشتن نرخ ارز افزایش پیدا نکرد.

برای بازار فردا 24 خرداد انتظار می‌رود اگر انس جهانی تغییرات زیادی را نداشته باشد، قیمت طلا با توجه به افزایش در بازار امروز بازار فردا را با یک ثبات نسبی پشت سر بگذارد.

در معاملات روز ‌یکشنبه بیست و سوم خرداد، قیمت سکه در نیمه روز 10 میلیون و 650 هزار تومان ثبت شد که نسبت به قیمت بسته شده روز ‌شنبه 170 هزار تومان افزایش داشته است.

امروز قیمت نیم سکه با افزایش 120 هزار تومانی نسبت به روز شنبه به قیمت 5 میلیون و 850 هزار تومان معامله شد. قیمت ربع سکه نیز با افزایش 45 هزار تومانی نسبت به دیروز به قیمت 3 میلیون و 795 هزار تومان مبادله شد.

قیمت سکه گرمی نیز 2 میلیون و 300 هزار تومان است که نسبت به روز شنبه 5 هزار تومان افزایش داشته است.

همچنین امروز هر گرم طلا 18 عیار نیز با رشد 10 هزار و 400 تومانی نسبت به دیروز به قیمت یک میلیون و 70 هزار و 800 تومان مبادله شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد