برکت سبزپوش به تعطیلات رفت

برکت سبزپوش به تعطیلات رفت

سهام گروه دارویی برکت در آخرین روز هفته سبزپوش شد. برکت با جا به جایی 25میلیون برگه سهام، دو درصد رشد کرد.
برای اطلاع از به‌روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت برخلاف دو روز گذشته سبز‌‌پوش شد و حدود دو درصد رشد کرد. همچنین «برکت» در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«برکت» معاملات خود را به صورت متعادل و در محدوده 3800تومان آغاز کردروند معاملات در مجموع صعودی شد و آخرین روز هفته را نزدیک به محدوده 3950تومان به پایان رساند. گفتنی است این نماد در بورس امروز با خروج پول حدود 10میلیارد تومانی مواجه شد.

سهام گروه دارویی برکت در آخرین معاملاتش به قیمت 39,360ریال معامله شد که نسبت به دیروز 3.4درصد افزایش یافته است. همچنین حدود 25میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی 38,860ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به حدود 96میلیارد تومان رسید. 90درصد خریداران حقیقی‌ها و 10درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. بیش از 24میلیون برگه سهم(99درصد) توسط افراد حقیقی‌ها و و کم‌تر از یک میلیون برگه سهم(1درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسیدند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها چهار هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها 159هزار سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها پنج هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها 29هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد