مهم‌ترین اخبار اثرگذار بر بورس امروز

مهم‌ترین اخبار اثرگذار بر بورس امروز

دیروز بازار سرمایه با صعود شاخص کل بورس همراه شد و در پایان بازار با 2٫57 درصد رشد و 35 هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و 422 هزار واحد قرار گرفت. روند بازار امروز تحت تاثیر چه اخباری است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، دیروز بازار سرمایه با صعود شاخص کل بورس همراه شد و در پایان بازار با 2٫57 درصد رشد و 35 هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و 422 هزار واحد قرار گرفت. روند بازار امروز تحت تاثیر چه اخباری است؟

معاون وزیر خارجه آمریکا گفت: ما در حال حاضر از ایران می‌خواهیم که ضمانت‌هایی درباره پایبندی کامل به توافق هسته‌ای بدهد و هم اکنون بر گزینه دیپلماسی برای تعامل با تهران تمرکز کرده‌ایم.

به محضی که ایرانی‌ها آمادگی خود را اعلام کردند آماده بازگشت به مذاکرات در وین هستیم و همانطور که بلینکن شفاف کرده این آمادگی تا ابد نخواهد بود.

رویترز مدعی شده که ونزويلا با قرارداد مهم مبادله نفت سنگین خود با میعانات ایرانی موافقت کرده است، سخنگوی خزانه‌داری آمریکا در واکنش به این موضوع گفته: «در مورد قراردادهای نفتی بین ونزويلا و ایران نگرانیم. ما به تحریم هردو کشور ادامه می‎دهیم.»

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران دیروز سوم مهرماه میزبان عرضه یک میلیون و 133 هزار و 994 تن سیمان، 44 هزار و 800 تن شمش بلوم و 7 هزار و 643 تن تیرآهن و میلگرد بود.

نرخ سود بازار بین بانکی با افزایش 0٫36 درصدی نسبت به آخرین نرخ هفتگی این بازار، به 19٫1 درصد افزایش یافت.

کارگروه تنظیم بازار تمدید مجوزهای صادرات فولاد میانی و محصولات فولادی را به مدت 2 ماه (تا اول آذر 1400) تصویب کرد.

صرافی‌های بانک‌ها روز گذشته قیمت دلار را برای فروش 26 هزار و 834 تومان اعلام کرده‌ بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 26 هزار و 303 تومان خریداری می‌کردند.

در بازار طلای روز گذشته هر گرم طلای 18 عیار، به یک میلیون و 139 هزار و 100 تومان رسید.

 

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد