نیم تن گوشت اسب غیرمجاز در تهران معدوم شد

نیم تن گوشت اسب غیرمجاز در تهران معدوم شد

ريیس اداره دامپزشکی شهر تهران از شناسایی کشتار تک سمی در تهران و معدوم‌سازی نیم تن گوشت اسب و الاغ کشتار شده در دامداری غیرمجاز پیش از توزیع در بازار توسط کارشناسان دامپزشکی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: ريیس اداره دامپزشکی شهر تهران از شناسایی کشتار تک سمی در تهران و معدوم‌سازی نیم تن گوشت اسب و الاغ کشتار شده در دامداری غیرمجاز پیش از توزیع در بازار توسط کارشناسان دامپزشکی خبر داد.

صادق گلزاری با اشاره به شناسایی کشتار تک سمی در یک واحد نگه‌داری دام اظهار داشت: کارشناسان اداره دامپزشکی شهر تهران در بازدید از یک واحد دامداری غیرمجاز متوجه کشتار تک سمی و آماده‌سازی جهت ارسال به بازار شدند.

وی افزود: این دامداری غیرمجاز که اقدام به کشتار تک سمی می‌کرد قبل از عرضه در سطح شهر تهران شناسایی و در حدود نیم تن گوشت کشف شده اسب و الاغ از این واحد معدوم شد.

ريیس اداره دامپزشکی تهران در ادامه گفت: در این دامداری غیرمجاز بیش از 10 راس اسب و الاغ نگه‌داری می‌شود که با توجه به فعالیت غیرقانونی و کشف میزان قابل‌ توجهی گوشت اسب و الاغ از این واحد، پرونده تخلف برای این واحد متخلف تشکیل و به مراجع مربوطه ارجاع شد.

گلزاری با بیان اینکه دامپزشکی نقش جدی در پیشگیری و رفع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام دارد ابراز داشت: با پیشگیری و نظارت جدی در مبارزه با بیماری‌های دامی و مشترک بین دام و انسان که توسط سازمان دامپزشکی انجام شده بیماری‌ها به شدت کاهش یافته است.

ريیس اداره دامپزشکی تهران در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی اداره دامپزشکی به‌صورت شبانه‌روزی اقدام به بازدید سرزده از دامداری‌ها، سردخانه‌ها و رستوران نموده و نسبت به حفظ سلامت شهروندان اقدام می‌کنند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد