وضعیت بورس فردا چگونه خواهد بود؟

وضعیت بورس فردا چگونه خواهد بود؟

امروز 2 اسفند 99 شرایط بورس به مانند چند روز گذشته مساعد نبود و بیشتر سهام در صف فروش قفل بودند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

به گزارش نبض بورس، بورس امروز دوم اسفند 99 نیز به مانند چند روز گذشته قرمز پوش بود و اکثر نماد‌ها در بازه منفی معامله می‌شدند و در نهایت در صف فروش قفل شدند.  

 

دو صندوق دولتی پالایش یکم و دارایکم نیز در صف فروش قفل شدند و یک منفی 4 دیگر را آخرین قیمت معامله آن‌ها تجربه کرد.  

شاخص کل در نهایت با کاهش 5598 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 232 هزار و 759 واحدی آرام گرفت و شاخص کل هموزن نیز امروز قرمزپوش بود و با کاهشی 637 واحدی معادل منفی 0.15 درصد به سطح 438 هزار و 320 واحد رسید.  

مشخصه مهم این روز‌های بازار کاهش ارزش معاملات است و امروز نیز ارزش معاملات حدود 5 هزار میلیارد تومان بود.

تنها نماد‌های مثبت و تاثیرگذار بر شاخص کل دو نماد فملی و وپارس بودند.

همچنین امروز باز هم شاهد خروج پول حقیقی از بورس بودیم و موضوعی که به رویه عادی شش ماه اخیر تبدیل شده است. امروز میزان خروج پول حقیقی از بازار سرمایه به 692 میلیارد تومان رسید.

 
 
بورس فردا چگونه خواهد بود؟

 علی خسروشاهی و پیمان حدادی دو کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با سایت تجارت نیوز به پیش بینی بورس فردا پرداختند.  

خسروشاهی گفت:  به نظر می‌رسد روند بازار سهام با شیب کم نزولی است.

حدادی نیز گفت: به نظرم فردا بازار سهام از منفی به مثبت حرکت می‌کند. البته باید توجه کرد که آخر سال است و فشار فروش زیاد می‌شود. زیرا بسیاری می‌خواهند اعتبارات خود را تسویه کنند و از طرفی خریدار حقوقی نیز در بازار سهام وجود ندارد و در شرایط حاضر حقوقی‌ها ریسک نمی‌کنند. در بازار سهام فعلا خریدار موثر نداریم و پول در بورس وجود ندارد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد