عزیمت وزیر راه و شهرسازی به امارات متحده عربی

عزیمت وزیر راه و شهرسازی به امارات متحده عربی

­وزیر راه و شهرسازی برای شرکت در هفدهمین اجلاس بین المللی راه آهن‌های غرب آسیا و مذاکرات اقتصادی دو جانبه با وزرای حمل...

به گزارش خبرگزاری برنا، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، پیش از ترک تهران با اشاره به ظرفیت‌های بالای ایران و علاقه امارات برای سرمایه گذاری در این بخش‌ها گفت: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی مسيول کمیته مشترک اقتصادی دو کشور است تلاش می‌کنیم هرچه زودتر کمیسیون مشترک اقتصادی را برگزار کنیم.

وی افزود: ایران ظرفیت‌های مناسبی در بخش‌های ریلی، کریدوری و بندری دارد و سرمایه گذاران اماراتی نیز علاقه و پیشنهادات زیادی برای سرمایه گذاری در این بخش دارند و با توجه به اینکه جذب سرمایه گذاری خارجی جزو اصول و سیاست‌های اقتصادی دولت است، تلاش می‌کنیم در این اجلاس ظرفیت‌های اقتصادی ایران را تبیین کنیم.

ريیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات متحده عربی همچنین با اشاره به اینکه امارات جزو چند کشور اصلی طرف تبادلات اقتصادی است گفت: با توجه به اینکه این سفر به دعوت وزیر انرژی و زیرساخت‌های امارات انجام می‌شود، یکی از دلایل انجام این سفر، دیدار با همتای اماراتی و انجام مقدمات کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور است ضمن اینکه در حاشیه این اجلاس دیدار‌هایی با مقامات ریلی کشور‌های شرکت کننده تدارک دیده شده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد