بازداشت ريیس هیات مدیره پتروشیمی گلستان

بازداشت ريیس هیات مدیره پتروشیمی گلستان

رییس کل دادگستری گلستان از بازداشت رییس هیات مدیره پتروشیمی استان به اتهام سوء استفاده مالی خبر داد و گفت: یکی از اتهامات این فرد انتقال بخش زیادی از سرمایه مردم به حساب یک شرکت خصوصی است.

ایرنا: رییس کل دادگستری گلستان از بازداشت رییس هیات مدیره پتروشیمی استان به اتهام سوء استفاده مالی خبر داد و گفت: یکی از اتهامات این فرد انتقال بخش زیادی از سرمایه مردم به حساب یک شرکت خصوصی است.

هادی هاشمیان اظهار داشت: برای جلوگیری از زیان سهامداران، پارسال تیمی از قضات و دستگاه اطلاعاتی استان در دادسرای گرگان تشکیل شد که ساعت‌ها کار کارشناسی و بررسی عملکرد مالی شرکت پتروشیمی، سوء استفاده های مالی گسترده در این شرکت را آشکار کرد .

وی بیان کرد: این پرونده در دادسرای گرگان در حال رسیدگی‌ است و جزيیات بیشتر آن پس از صدور رای دادگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

هاشمیان افزود: پتروشیمی گلستان با بیش از 94 هزار سهامدار از حدود 16 سال پیش بلاتکلیف مانده و مدتی است سهامداران از دستگاه‌های امنیتی و قضایی، تقاضای احقاق حق دارند.

ساخت پتروشیمی گلستان سال 86 با سرمایه گذاری مردم و سهامداران عمده آغاز شد و قرار بود این طرح ظرف پنج سال به بهره برداری برسد اما تاکنون کمتر از 20 درصد پیشرفت داشته است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد