بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(2تیر) / ورود امیدوار کننده حقیقی ها به بازار سهام در آخرین روز هفته

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(2تیر) / ورود امیدوار کننده حقیقی ها به بازار سهام در آخرین روز هفته

افراد حقوقی در بورس امروز 375میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام فولاد بود.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود 375میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد 6هزار و 300میلیارد تومان بود، افراد حقیقی 83درصد یعنی پنج هزار و 230میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 6درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «شرکت‌های چند‌رشته‌ای صنعتی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «خودرو و ساخت قطعات»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «فملی» و «وصندوق» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «وتجارت»، «وملل» و «خساپا» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری فولاد مبارکه اصفهان حدود 85میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک تجارت با برتری حدود 40میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 83نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 75نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 680میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 300میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد