عملکرد ماهانه ایران خودرو / ثبت فروش 6میلیارد تومانی خودرو

عملکرد ماهانه ایران خودرو / ثبت فروش 6میلیارد تومانی خودرو

شرکت ایران خودرو در چهار ماهه منتهی به تیر از فروش محصولات خود 17هزار و 488میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ 6هزار و 91میلیارد تومان آن مربوط به تیر ماه م...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ خودرو در تیر ماه حدود 44هزار و 430دستگاه از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته 21درصد افزایش و نسبت به تیر ماه 99، 67درصد افزایش یافته است. از بین محصولات ایران خودرو، مقدار فروش گروه پژو این شرکت در تیر ماه به 33هزار و 128دستگاه رسید و 75درصد از فروش ایران خودرو را به خود اختصاص داد.

 با این مقدار از فروش، خودرو در اردیبهشت ماه 6هزار و 91میلیارد تومان درآمد کسب کرد. با وجود اینکه این مبلغ نسبت به ماه گذشته 27درصد افزایش یافته و نسبت به تیر ماه همان سال رشد چشمگیر 286درصدی را ثبت کرده است.

«خودرو» در تیر ماه ، 47هزار و 815دستگاه خودرو تولید کرد که این مقدار نسبت به ماه گذشته، بیش از 11درصد و نسبت به تیر ماه سال گذشته 33درصد افزایش پیدا کرده است. گروه پژو ایران خودرو با 36هزار و 228دستگاه، بیشترین سهم تولید را از آن خود کرد.

نرخ‌های فروش محصولات  ایران خودرو در تیر ماه تغییراتی را ثبت کردند. نرخ گروه هایما با 24درصد رشد، بیشترین تغییر را شاهد بود و به بیش از 202میلیارد تومان به ازای هر دستگاه رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد