خبر مهم برای سهامداران شتران | کدام نمادها افشای الف خوردند؟

خبر مهم برای سهامداران شتران | کدام نمادها افشای الف خوردند؟

امروز سه شنبه 10 آبان در حالی بازار کار خود را آغاز خواهد کرد که برخی از نماد‌ها به دلیل افشای الف متوقف می‌باشند. همچنین برخی نماد‌ها افشای ب خوردند و برخی دیگر مشمول رفع گره معاملاتی شدند. گزارش اولیه بورس امروز با یک خبر مهم برای سهامداران شتران را بخوانید.

به گزارش نبض بورس، امروز سه شنبه 10 آبان در حالی بازار کار خود را آغاز خواهد کرد که برخی از نماد‌ها به دلیل افشای الف متوقف می‌باشند. همچنین برخی نماد‌ها افشای ب خوردند و برخی دیگر مشمول رفع گره معاملاتی شدند. گزارش اولیه بورس امروز با یک خبر مهم برای سهامداران شتران را بخوانید.

نمادهایی که افشای الف داشتند

سه نماد کهمدا، کماسه و کباده تا لحظه نگارش این متن افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف داشتند.

کهمدا در یک اطلاعیه از نقل و انتقال دارایی‌های ثابت شرکت خبر داد و کماسه و کباده نیز از تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارايه خدمات خبر دادند.

نماد‌هایی که افشای ب خوردند

دتولید، شتران، پخش و ستران چهار نمادیی بودند که افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب داشتند.

شتران از عدم حصول نتیجه در مزایده فارس خبر داد. دتولید از افزایش نرخ برخی از محصولات خود گفت. پخش نیز از افشای معاملات موضوع ماده 129 لایحه اصلاحی قانون تجارت یا سایر اشخاص وابسته خبر داد.

توقف به دلیل کاهش قیمت بیش از 30 درصدی

ولشرق تنها نمادی بود که امروز به دلیل کاهش قیمت بیش از 30 درصدی متوقف می باشد.

رفع گره معاملاتی

سه نماد شتهران، حبندر و سپرمی نیز امروز مشمول رفع گره معاملاتی شدند.

تغییر حجم مبنا

همچنین طی اطلاعیه ای اعلام شد که حجم مبنای نمادهای معاملاتی (وزمین) و (چنوپا) از امرروز سه شنبه مورخ 1401/08/10 بر اساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال می‌شود

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد