اخبار مهم امروز برای اقتصاد خانواده: برنج رکوددار افزایش قیمت در بهمن ماه شد/آخرین یارانه معیشتی کرونا امشب واریز می‌شود

اخبار مهم امروز برای اقتصاد خانواده: برنج رکوددار افزایش قیمت در بهمن ماه شد/آخرین یارانه معیشتی کرونا امشب واریز می‌شود

در این بسته خبری که شامل اخبار اقتصادی، عمومی و اجتماعی 25 اسفند 99 می‌باشد، تلاش شده تا اخبار مهم مربوط به اقتصاد خانواده را پوشش دهیم. پس اگر امروز به هر دلیل قادر نبودید که خبر‌ها را دنبال کنید با این بسته خبری با ما همراه باشید.

به گزارش نبض بورس، در این بسته خبری که شامل اخبار اقتصادی، عمومی و اجتماعی 25 اسفند 99 می باشد، تلاش شده تا اخبار مهم مربوط به اقتصاد خانواده را پوشش دهیم. پس اگر امروز به هر دلیل قادر نبودید که خبرها را دنبال کنید با این بسته خبری با ما همراه باشید.

آخرین یارانه معیشتی کرونا امشب واریز می‌شود

چهارمین و آخرین مرحله ازیارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد " بر اساس لیست افراد مشمول اعلام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعت 24:00 امروز دوشنبه مورخ 25 اسفند 99 به حساب ذینفعان واریز و قابل برداشت خواهد بود.

قیمت شیرینی شب عید اعلام شد

علی بهره مند ريیس اتحادیه قنادی، با بیان اینکه قیمت شیرینی شب عید همان قیمت های مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران است، گفت: براین اساس در واحدهای درجه یک قیمت هرکیلو شیرینی زبان، پاپیونی وگل محمدی 50 هزارتومان، کیک یزدی 38 هزارتومان و شیرینی تر کیلویی 60 هزارتومان است.

کاهش 30 تا 35 درصدی خرید میوه و مواد غذایی

کاهش 30 تا 35 درصدی مشتری در بازار خواربار و میوه در حالی است که مواد پروتيینی مخصوصا گوشت قرمز در طول امسال بیش از این‌ها افت فروش داشته‌اند. فروشنده‌ها این افت فروش را تا 50 درصد هم تخمین می‌زنند، گفته می‌شود حجم فروش گوشت قرمز در بعضی مناطق نسبت به پارسال نصف‌شده و حالا در روز‌های نزدیک به عید هم فروش چندان تغییری نداشته است.

آخرین آمار کرونا در ایران تا 25 اسفند 99

دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، 7 هزار و 980 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شده که 963 مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و 754 هزار و 933 تن رسید.

وی در ادامه گفت: در 24 ساعت اخیر، 100 تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به 61 هزار و 330 تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و 499 هزار و 301 تن بهبود یافته‌اند.

قیمت موز کاهش یافت

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان از کاهش قیمت موز در بازار خبر داد. موز کیلویی 55 هزارتومان در میدان مرکز میوه وتره بار به کیلویی 30 هزار تومان رسیده است.

برنج رکوددار افزایش قیمت در بهمن ماه شد

براساس جدیدترین آمار از تغییرات قیمتی کالاهای اساسی در بهمن ماه 99 رکود افزایش قیمت  به برنج با رشد 122  درصد اختصاص دارد.

خبر خوش برای سهامداران عدالت

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد طی مصاحبه ای گفت: تلاش می‌کنیم سود سهام عدالت را به طور کامل تا پنج‌شنبه واریز کنیم. وی افزود: رقم سود سهام عدالت عدد خوبی است؛ مثلا برای یک خانواده چهار نفره حدود 800 هزار تومان واریز می شود. می‌خواهیم آن را کامل به افراد بدهیم. تلاش بر این است که تا آخر همین هفته به طور کامل پرداخت شود.

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به 8 میلیون و 457 هزار و 585 تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته 1.4 درصد معادل 117 هزار و 477 تومان افزایش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش 60 درصد قابل فروش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 5 میلیون و 74 هزار و 551 تومان رسیده است.

قیمت دلار امروز دوشنبه 25 اسفند 99

بر اساس جدیدترین نرخ‌های بازار امروز (دوشنبه بیست و پنجم اسفندماه 1399) هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 23442 تومان از مردم خریداری شد و در مقابل به نرخ 23916 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته شد که نسبت به نرخ پایانی روز قبل، تغییری نداشت.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد