بیشترین ارزش معاملات سهام(11مهر) / سهام بورس کالا، بیشترین ارزش معاملات روزانه را رقم زد

بیشترین ارزش معاملات سهام(11مهر) / سهام بورس کالا، بیشترین ارزش معاملات روزانه را رقم زد

امروز معامله‌گرها 240میلیارد تومان سهام بورس کالای ایران خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و 1.8درصد از کل سهام...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود هفت هزار و 410میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «کالا»، «تاپیکو»، «فرابورس»، «شبندر» و «برکت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل 240میلیارد تومان سهام بورس کالای ایران دست به دست شد، سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین پس از معاملاتی به ارزش 210میلیارد تومان دوم شد و سهام فرابورس ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام صنعتی زر ماکارون (غزر) با رشد 12.5درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که هزار و 550میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات 740میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 1.8درصد از کل سهام پارس‌ الکتریک (لپارس) معامله شد، 10نماد برتر سهم 21.8درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در 11سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 37نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد