خودروهای قاچاق لوکس در انزلی توقیف شدند

خودروهای قاچاق لوکس در انزلی توقیف شدند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از توقیف 5 دستگاه خودرو قاچاق در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

فارس: جانشین فرمانده انتظامی گیلان از توقیف 5 دستگاه خودرو قاچاق در شهرستان بندرانزلی خبر داد و گفت: در این رابطه متهمان 25.33، 40.52 و 56 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضايی معرفی شدند.

حسین حسن‌پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف مجموعه انتظامی در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، اظهار کرد: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی با اشاره به قاچاق خودروهای لوکس و کشفیات پلیس گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو با وارد کردن خودروهای لوکس خارجی به صورت قاچاق پس از گذشت مدتی اقدام به اوراق و فروش قطعات آن‌ها می‌کنند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به عملیات شناسایی افزود: در این راستا پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های هوشمند، 2 دستگاه خودرو سواری بنز و لندکروز و سه کامیون قاچاق را حین تردد در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بندرانزلی شناسایی و متوقف کرد.

حسن‌پور با اشاره به اینکه در این رابطه متهمان 25.33، 40.52 و 56 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضايی معرفی شدند، بیان کرد: کارشناسان ارزش خودروهای قاچاق را 155 میلیارد تومان برآورد کردند.

وی، مقابله با قاچاق را نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم عنوان کرد و گفت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

پ

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد