سنگین ترین صف های خرید و فروش / افزایش فشار فروش در دومین روز معاملاتی پاییز!

سنگین ترین صف های خرید و فروش / افزایش فشار فروش در دومین روز معاملاتی پاییز!

خالص سفارشات فروش سهام به بیش از725میلیارد تومان می‌رسد. «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف کدما به هشت درصد کل...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 315میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و 35میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 725میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «کدما»، «کالا» و «فرابورس» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت معدنی دماوند بیش از 280میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شکام»، «توسن» و «ثفارس» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 260میلیارد تومان (82درصد کل) و 10صف فروش برتر 835میلیارد تومان (81درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هشت نماد و حجم صف‌های فروش در 14نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت معدنی دماوند با نماد (کدما) به هشت درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش 310میلیارد تومان است و پس از آن گروه «استخراج کانه‌های فلزی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 280میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» با تقاضای خرید 35میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 70درصد از هزار و 350میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و 410میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 96درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به دو هزار و 760میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد