افزایش 9 هزار میلیارد تومانی سرمایه فولاد مبارکه

افزایش 9 هزار میلیارد تومانی سرمایه فولاد مبارکه

با مصوبه هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان سرمایه این شرکت به 29 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شرکت مبارکه فولاد اصفهان سهامی عام به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بورسی کشور در اطلاعیه‌ای که در سامانه اطلاع‌رسانی ناشران کدال منتشر شده، اعلام کرد: سرمایه شرکت فولاد مبارکه در پی جلسه هیات مدیره فولاد مبارکه اصفهان در روز شنبه اول خرداد 1400 که با حضور تمامی اعضای هیات مدیره در محل شرکت برگزار شد، تصمیماتی به شرح زیر گرفته شد.

با توجه به مجوز افزایش سرمایه این شرکت که در تاریخ 25 اسفند 99 و با استناد به مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده 25 اسفند مبنی بر تفویض اختیار مجمع به هیات مدیره برای پیاده کردن افزایش سرمایه و اصلاح ماده 5 اساسنامه و اطلاعیه زمان تشکیل جلسه هیات مدیره درباره افزایش سرمایه، هیات مدیره شرکت افزایش سرمایه از مبلغ 209هزار میلیارد ریال به مبلغ 293 هزار میلیارد ریال که شامل 83 هزار و 553 میلیارد و 738 میلیون ریال از محل سود انباشته و مبلغ 446 میلیارد و 262میلیون ریال از محل سایر اندوخته‌ها و در مجموع به مبلغ 84 هزار میلیارد ریال منقسم به 293 میلیارد سهم یک هزار ریالی مورد تصویب قرار داده و ماده 5 اساسنامه به شرح زیر اصلاح شد.

ماده 5 اساسنامه: سرمایه شرکت فولاد مبارکه اصفهان مبلغ 293 هزار میلیارد ریال است که با 293 میلیارد سهم یک هزار ریالی با نام تقسیم شده و تماما‌ پرداخت شده است. در ضمن هیات مدیره تایید می‌کند که سهامداران نسبت به سهام‌شان به آنها سود تعلق گرفته است.

همچنین هیات مدیره به محمود ایوبی باصری با عنوان یکی از سهامداران با حق توکیل به غیر وکالت دادند تا نسبت به ثبت این مصوبه و امضای دفتر در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری اقدام نماید.

این مصوبه به امضای همه پنج عضو هیات مدیره شامل سیدضیاءایمانی ريیس هیات مدیره، علی احمدیان عضو هیات مدیره، محمدیاسر طیب‌نیا عضوی هیات مدیره، طهمورث جوان‌بخت عضو هیات مدیره و حیمدرضا عظیمیان نایب ريیس هیات مدیره و مدیرعامل رسیده است.

متن کامل این مصوبه را می‌توانید از اینجا + افزایش سرمایه فولاد مبارکه + دریافت کند.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد