مهمترین خبر امروز برای دلار و دیگر بازارها / آخرین اخبار از احتمال توافق هسته‌ای

مهمترین خبر امروز برای دلار و دیگر بازارها / آخرین اخبار از احتمال توافق هسته‌ای

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شده است. انعکاس این خبر و تاثیرات آن برای بازار اهمیت قابل توجهی دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شده است. انعکاس این خبر و تاثیرات آن برای بازار اهمیت قابل توجهی دارد.

روز شنبه قیمت دلار روی عدد 27 هزار و 720 تومان ایستاد که 80 تومان افت قیمت را نسبت به روز پنج‌شنبه نشان می‌داد.

در همین حال بازار ارز به شدت منتظر اخبار سیاسی است.

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بامداد امروز به منظور گفتگو با ريیس جدید سازمان انرژی اتمی وارد فرودگاه امام خمینی(ره)‌ تهران شد و مورد استقبال معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی قرار گرفت.

آن طور که رسانه‌های مختلف گزارش داده‌اند، «رافايل مانويل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در راس هیاتی به منظور دیدار و گفت‌و‌گو با ريیس جدید سازمان انرژی اتمی وارد تهران شد و در بدو ورود مورد استقبال بهروز کمالوندی معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی قرار گرفت.

شب گذشته وال‌استریت‌ژورنال مدعی شده که به گفته سه منبع نزدیک به مذاکرات، سفر گروسی به تهران در پی تفاهم میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت می‌گیرد که براساس آن تهران به آژانس دسترسی به تجهیزات نظارتی فعالیت‌های هسته‌ای خود را خواهد داد و همکاری در تحقیقات در خصوص مواد هسته‌ای پیدا شده در ایران دوباره از سر می‌گیرد.(فارس)

همچنین لارنس نورمن، خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال نوشته است: در صورت توافق ایران و آژانس؛ کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان مذاکرات درباره قطعنامه محکومیت ایران در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را، به تعویق خواهند انداخت.

آیا بازار ارز نسبت به این خبر مهم سیاسی واکنش نشان خواهد داد؟

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد