صفوف فروش بانکی‌ها برچیده شد/ وضعیت سهام بانک تجارت، صادرات و ملت در بورس امروز

صفوف فروش بانکی‌ها برچیده شد/ وضعیت سهام بانک تجارت، صادرات و ملت در بورس امروز

با جمع شدن صف فروش دارا یکم، تحرکاتی برای جمع آوری صفوف فروش بانکی‌ها آغاز شد. معاملات سهام بانک تجارت، صادرات و ملت مشابه یک دیگر رقم خورد. هر سه این نمادها برای...

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ با برچیده شدن صف فروش صندوق دارا یکم، صف فروش نمادهای بانکی نیز در پایان معاملات امروز بورس اوراق بهادار برچیده شد. وضعیت معاملات امروز سهام بانک تجارت، صادرات و ملت به شرح زیر است:

بانک تجارت

سهام بانک تجارت در معاملات امروز بازار سهام با 1.5درصد افت رو به رو شد. سهامداران بانک تجارت تا دقایقی قبل از پایان معاملات در صف فروش سنگینی به انتظار نشسته بودند. حجم این صف در دقایقی از 480میلیون نیز عبور کرد. اما در نیم ساعت پایانی بازار این صف برچیده شد و معاملات به صورت متعادل ادامه یافت. 

قیمت آخرین معاملات و همینطور قیمت پایانی آن به 2,740ریال رسید. با جا به جایی 564میلیون برگه سهم، حجم معاملات این نماد نسبت به روزهای گذشته به شدت افزایش یافت. حدود 30درصد خریداران و 10درصد فروشندگان این نماد حقوقی ها بودند.

بانک صادرات

سهام بانک صادرات در معاملات امروز بازار سهام با دو درصد افت رو به رو شد. سهامداران بانک صادرات نیز تا دقایقی قبل از پایان معاملات در صف فروش سنگینی به انتظار نشسته بودند. حجم این صف در دقایقی از 210میلیون نیز عبور کرد. اما در نیم ساعت پایانی بازار این صف برچیده شد و معاملات به صورت متعادل ادامه یافت. 

گفتنی است حدود 20درصد خریداران و 10درصد فروشندگان این نماد حقوقی ها بودند. همچنین قیمت پایانی سهام بانک صادرات به 2,500ریال رسید. با جا به جایی 255میلیون برگه سهم، حجم معاملات این نماد نسبت به روزهای گذشته به شدت افزایش یافت.

بانک ملت

سهام بانک صادرات در معاملات امروز بازار سهام با یک درصد افت رو به رو شد. سهامداران بانک صادرات تا دقایقی قبل از پایان معاملات در صف فروش سنگینی به انتظار نشسته بودند. حجم این صف در دقایقی از 190میلیون نیز عبور کرد. اما در نیم ساعت پایانی بازار این صف برچیده شد و معاملات به صورت متعادل ادامه یافت. 

با جا به جایی 233میلیون برگه سهم، حجم معاملات این نماد نسبت به روزهای گذشته به شدت افزایش یافت. همچنین قیمت پایانی سهام بانک صادرات به 3,830ریال رسید. گفتنی است حدود 30درصد خریداران و 25درصد فروشندگان این نماد حقوقی ها بودند.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آن‌ها کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد