پیش‌ بینی بورس فردا 7 خرداد 1402 | فردا هم بازار قرمزپوش می‌شود؟

پیش‌ بینی بورس فردا 7 خرداد 1402 | فردا هم بازار قرمزپوش می‌شود؟

در معاملات امروز شنبه، 6 خرداد 1402، شاخص بورس تهران 34 هزار و 715 واحد نسبت به روز کاری گذشته تنزل کرد وتا سطح 2 میلیون و 311 هزار و 251 واحد پایین آمد. فردا هم بازار قرمزپوش می‌شود؟

به گزارش نبض بورس، بورس تهران در شروع هفته جاری معاملات نسبتا پرعرضه‌ای را تجربه کرد و نماگرهای تالار شیشه‌ای به صورت یکدست رنگ سرخ به خود گرفتند. با این حال اما شرایط برای تمامی صنایع یکسان نبود و برخی از گروه‌ها توانستند با وجود قدرتی که فروشندگان در بازار امروز داشتند، روز بهتری را پشت سر بگذارند. شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری در نهایت با یک کاهش 1.48 درصدی همراه شد و به محدوده 2.311 میلیون واحدی بازگشت. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن نیز شرایط مشابهی را سپری کرد و شاهد کاهش 1.52 درصدی این نماگر به عنوان نماینده گروه‌ها و سهام کوچک بودیم. ارزش معاملات خرد سهام نیز همچون روزهای دیگر نتوانست با تغییر چشمگیری همراه شود و عدد 11278 میلیارد تومان را به ثبت رساند که این موضوعات در کنار خروج پول 1337 میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی، روز نه چندان جالبی را برای اهالی بازار سرمایه رقم زد.

معاملات امروز بورس تهران به واسطه خبر سفر پادشاه عمان به تهران، با اقبال بهتری برای گروه‌های برجامی همچون خودرویی، بانکی، حمل و نقل و بسیاری از گروه‌های ریالی همراه بود و انتظار می‌رود که این موضوع تا مشخص شدن هدف اصلی سفر ادامه داشته باشد. با این حال اما فعلا ردپای احتیاط تا نتیجه نهایی کاملا مشهود است و بدیهی است که فعلا قدرت بسیار بالایی را در این زمینه شاهد نباشیم.

نگاهی به روندهای روزانه

اگر به روند روزانه شاخص کل بورس و شاخص هم‌وزن طی معاملات روز جاری نگاهی بیاندازیم، همانطور که در تصویر پیداست، این نماگرها از ابتدا با برتری عرضه‌ها نسبت به تقاضا کار خود را آغاز کردند و این مسیر تا انتهای بازار نیز ادامه داشته است تا نشانی از بهبود معاملات در بورس امروز قابل رصد نباشد.

پیش بینی بورس فردا

با توجه به جمیع نکات ذکر شده در بالا می‌توان انتظار داشت که بورس فردا نیز شروعی منفی داشته باشد و همچنان فروشندگان دست برتر را در معاملات داشته باشند و به مرور در قیمت‌های پایین خریداران بتوانند نقش بیشتری بازی کنند. با این حال هرگونه خبری در رابطه با موارد ذکر شده می‌تواند باعث تغییراتی جدی در روند معاملات شود./فردای اقتصاد

  • پیش بینی بورس فردا هر روز راس ساعت 19 منتشر خواهد شد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد