قیمت روبل امروز یکشنبه 26 تیر 1401/ نماد معاملاتی روبل در بازار راه‌اندازی شد؟

قیمت روبل امروز یکشنبه 26 تیر 1401/ نماد معاملاتی روبل در بازار راه‌اندازی شد؟

قیمت روبل امروز یکشنبه 26 تیر 1401 نوساناتی داشت؛ نرخ روبل در لحظه تنظیم این خبر 586 تومان است. بیشترین قیمت در طول روز چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس اعلام شبکه اطلاع‌رسانی ارز، طلا و سکه، قیمت روبل امروز یکشنبه 26 تیر 1401 نوساناتی دارد. نرخ روبل در لحظه تنظیم این خبر 586 تومان است. بیشترین قیمت روز هم 588 و پایین‌ترین قیمت آن 586 تومان بوده است.

همچنین متوسط قیمت ارز ملی روسیه در سایت کانون صرافان ایران، 460 تومان اعلام شده است. بانک مرکزی قیمت روبل را افزایشی و 757 تومان اعلام کرده است.

نماد معاملاتی روبل در بازار راه‌اندازی شد؟

به نقل از مهر، «مصطفی قمری‌وفا» در حساب شخصی خود در تويیتر نوشت: با اضافه شدن نماد معاملاتی جدید و آغاز معاملات روبل در بازار متشکل ارزی، صادرکنندگان ایرانی از طریق بانک‌ها و صرافی‌های کارگزار بازار متشکل معاملات ارزی می‌توانند همانند اسکناس دلار و یورو، روبل را با نرخ توافقی در این بازار عرضه کنند.

وی افزود: متقاضیان اسکناس روبل از جمله دانشجویان هم در چارچوب مقررات ارزی بانک مرکزی می‌توانند درخواست خود را در یکی از سرفصل‌های مصارف ارزی خدماتی (غیربازرگانی) که از سوی بانک مرکزی تعیین شده است ثبت کنند.

به گفته قمری‌وفا، جزيیات چگونگی انجام معاملات در نماد معاملاتی روبل به‌زودی توسط بازار متشکل ارزی منتشر خواهد شد.

مطالعه بیشتر: قیمت دلار صرافی ملی امروز یکشنبه 26 تیر 1401

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد