عملکرد پالایشی ها زیر ذره بین / پالایشی ها به صف خرید نشستند

عملکرد پالایشی ها زیر ذره بین / پالایشی ها به صف خرید نشستند

پرچمداران پالایشی با پایداری در مدار صعودی با رشد همراه شدند و کام سهامداران خود را شیرین کردند.
برای دنبال کردن اخبار «پالایشی‌ها» اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، پرچمداران پالایشی یعنی «شبندر»، «شتران»، «شبریز» و «شپنا» با ثبت زیان سه درصدی در روند نزولی باقی ماندند.

شبندر

شرکت پالایش نفت بندرعباس امروز با رشد دو درصدی قیمت 21,350ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از 56میلیون برگه سهم عبور کرد.

شبندر امروز از ابتدای معاملات در مدار صعودی قرار گرفت و با رشد همراه شد. این نماد در آخرین معاملات خود، عدد 21,360ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد افزایش یافته است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

شتران

شرکت پالایش نفت تهران، در معاملات امروز با ثبت رشد پنج درصدی در صف خرید باقی ماند. شرکت پالایش نفت تهران با جا به جایی حدود 115میلیون برگه سهم، میان حقوقی‌ها دست به دست شد.

شتران در آخرین معاملات خود با رشد چهار درصدی قیمت 8,230ریال را ثبت کرد. همچنین این سهم ارزش معاملات حدود 95میلیارد تومانی برای خود رقم زد و با ثبت قیمت 8,340ریال به اسقبال روز آینده رفت.

شبریز

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تبریز با رشد یک درصدی مواجه شد. این نماد بورسی در آخرین معامله خود با رشد یک و نیم درصدی قیمت 24,890ریال را ثبت کرد و به استقبال روز آینده رفت.

شپنا

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 11,170ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 190 میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 11,290ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز شپنا به رقم 215میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین 95درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و پنج درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر،  60درصد از سهام شپنا را اشخاص حقیقی و 40درصد را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

گفتنی است شپنا نیز مانند سایر نمادهای پالایشی با پایداری در صف خرید کام سهامداران خود را شیرین کرد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد