مجمع غگلپا 1402 | چه میزان سود تقسیم شد؟

مجمع غگلپا 1402 | چه میزان سود تقسیم شد؟

امروز شنبه 6 خرداد 1402 مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان با حضور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با حضور 76.28 درصد صاحبان سهام برگزار شد.

به گزارش نبض بورس، مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان با حضور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با حضور 76.28 درصد صاحبان سهام و به ریاست عبد الامیر باروتکوب به نمایندگی از شرکت صنایع شیر ایران، غلامرضا زینلی به نمایندگی از شرکت پگاه خراسان به سمت ناظر مجمع، سرکار خانم پاشایی به نمایندگی از آتیه پگاه به سمت ناظر مجمع و محمد مهدی گرجی مدیر عامل پگاه گلپایگان به سمت منشی مجمع، برگزار شد.

در مجمع عمومی عادی سالیانه پس از استماع دستور جلسه و ارايه گزارش فعالیت هیات مدیره برای سال مالی منتهی به 1401/12/29 توسط مدیرعامل شرکت و قرايت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت توسط نماینده بازرس قانونی و پس از بحث و بررسی تصمیمات و تکالیف، به اتفاق آراء سهامداران حاضر در مجمع اتخاذ گردید. صورتهای مالی سال مالی منتهی به 1401/12/29 نیز تصویب شد.

در این جلسه، رییس مجمع بر برنامه‌هایی از جمله: افزایش شیر خام ورودی شرکت، انجام پروژه‌های ناتمام شرکت و نیز دریافت تسهیلات کم بهره، تولید محصولات دانش بنیان، تولید انواع پنیر تاکید نمود.

جایگاه شرکت در صنعت

شرکت غگلپا در صنعت لبنی فعالیت می‌کند و رشد ریالی فروش شرکت مذکور در سال جاری نسبت به سال قبل 64 درصد می‌باشد. شرکت در بین شرکت‌های فعال در این صنعت با حجم فروش معادل مبلغ 13,699,068 میلیون ریال در رده‌های بالا قرار دارد.

برنامه‌های آینده شرکت

الف) گسترش بازار‌های فروش محصولات و تنوع بخشی شیوه‌های فروش

ب) تولید محصولات و معرفی محصولات جدید: 1) محصولات جدید وارد بازار شده 2) محصولات جدید در دست اقدام 3) پروژه‌های بهبود

ج) مشارکت‌ها و سرمایه گذاری ها: تولید محصولات کارمزدی برای شرکت‌های رامک، احیاء نان ایرانیان، لارین لبن پارس و ... افزایش تولید و توسعه صادرات خامه و پنیر لخته، تولید پنیر‌های سخت و نیمه سخت و تکمیل پروژه تجهیزات و ماشین آلات کریموپروت و ...

اقلام سود و زیان شرکت
فروش
تولید
اطلاعات عملکرد مالی طی دوره(میلیون ریال)
در مجمع عمومی فوق‌العاده حسب الزامات سازمان بورس و اوراق بهادار برخی مواد اساسنامه اصلاح گردید.

در انتها به ازای هر سهم 2325 ریال سود تقسیم گردید، موسسه حسابرسی امجد تراز به عنوان بازرس قانونی انتخاب گردید.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد