بورس امروز 19 اسفند ماه / بازگشت شاخص کل به کانال 1.2 میلیون واحدی

بورس امروز 19 اسفند ماه / بازگشت شاخص کل به کانال 1.2 میلیون واحدی

در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد 10 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 210 هزار واحدی رسید.

به گزارش برنا، شاخص کل بورس در ابتدایی معاملات امروز روندی صعودی داشت و پس از رشد بیش از15 هزار واحدی مسیر صعودی شاخص تغییر کرد و در نهایت شاخص کل با رشد 10 واحدی در سطح یک میلیون و 210 هزار واحد به کار خود پایان داد.

امروز نیز مانند روز گذشته شرکت‌های کوچک بازارعملکرد مثبتی داشتند و  شاخص کل بورس با معیار هم وزن 292 واحد رشد کرد و به رقم 432 هزار و 343 واحد رسید. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با رشد 190 واحدی به رقم 282 هزار و 231 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور 0.65 درصد رشد داشت و به سطح یک میلیون و 739 هزار واحد رسید.

در معاملات امروز نمادهای سیتا، سپاس، کمند، پارند، حفاری و امین با بیشترین افزایش تقاضا همراه بودند و نمادهای شپنا، فولاد، شبندر، شتران، نوری، فارس و مبین بیشترین تاثیر مثبت را بر روند شاخص گذاشت.

در معاملات امروز نمادهای اپال، برکت، شپنا، بوعلی، خساپا، شستا و خودرو پر تراکنش های بازار بودند. همچنین به ترتیب نمادهای پالایش، وغدیر2، برکت، دارایکم، شپنا و کمند بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 9532 واحد رشد داشت و به رقم 17 هزار و 119 واحد رسید نمادهای کزغال، وسپهر، شاروم، رافزا، اریا، بگیلان و ذوب از پر تراکنش های بازار بودند.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد