قیمت‌های باورنکردی آپارتمان‌های 100 متری در شمال تهران/ با چند میلیارد می‌توان در منطقه یک خانه خرید؟

قیمت‌های باورنکردی آپارتمان‌های 100 متری در شمال تهران/ با چند میلیارد می‌توان در منطقه یک خانه خرید؟

مسکنمشرق نوشت:در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های 100 متری شمال تهران خواهیم‌ پرداخت.

خانه‌های لوکس و بافت مدرن شمال تهران و موقعیت مکانی مناسب و معماری زیبای این خانه‌ها، موجب شده است این منطقه مورد توجه سرمایه‌داران پایتخت قرار بگیرد. آب و هوای پاک، دسترسی به مراکز خرید و تفریحی و مراکز درمانی باعث محبوبیت بیشتر این مناطق شده است.

واحد آپارتمانی 98 متری در محله محمودیه با توجه به اینکه 7 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل 8 میلیارد و 820 میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی دیگر در محله تجریش با متراژ 100 متر و سنی حدود 9 سال با 2 اتاق خواب در روز های گذشته معادل 10 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله فرمانیه را دارید، با سرمایه‌ای معادل 9 میلیارد و 500 میلیون تومان میتوانید واحدی نوساز با متراژ 90 متر و 2 اتاق خواب را خریداری کنید.

اگر واحدی ارزان قیمت‌تر در این محله میخواهید، میتوانید واحدی با متراژ 100 متر و سنی حدود 11 سال و 2 اتاق خواب را با قیمتی بالغ‌بر 8 میلیارد تومان خریداری کنید.

برای خرید آپارتمانی 97 متری در ولنجک با سن 18 سال و 2 اتاق خواب به بودجه‌ای معادل 8 میلیارد و 800 میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین شما با بودجه‌ای معادل 11 میلیارد تومان میتوانید آپارتمانی 16 ساله در زعفرانیه با متراژ 100 متر و 2 اتاق خواب را خریداری کنید.

واحد آپارتمانی 11 ساله در محله الهیه با متراژ 93 متر و 2 اتاق خواب، ارزشی معادل 10 میلیارد و 500 میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • آخرین وضعیت ساخت مسکن ملی/ میزان پیشرفت تاکنون چه اندازه بوده است؟

217 35

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد