خودرو در اولین روز هفته فرمان را سمت سرخ پوشی چرخاند

خودرو در اولین روز هفته فرمان را سمت سرخ پوشی چرخاند

در اولین روز هفته سهام ایران خودرو سرخ‌پوش شد و متعادل معامله شد. همچنین 445میلیون برگه سهم خودرو در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی 2,088ریال به کار...
برای اطلاع از به روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران خودرو برخلاف روز کاری گذشته سرخ‌پوش شد و 0.1درصد افت کرد و در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«خودرو» معاملات خود را متعادل و در محدوده 212تومان آغاز کرد. قیمت این سهم روندی نزولی در پیش گرفت و اولین روز هفته را در محدوده 206تومان به پایان رساند. همچنین گروه «خودرو و ساخت قطعات» دومین گروه با بیشترین ورود پول حقیقی‌ها بودند. اما این نماد با خروج پول هفت میلیارد تومانی مواجه شد.

سهام ایران خودرو در آخرین معاملاتش به قیمت 2,057ریال معامله شد که نسبت به دیروز حدود 1.6درصد کاهش یافته است. همچنین 445میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی 2,088ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «خودرو» به 93میلیارد تومان رسید. 92درصد خریداران حقیقی‌ها و هشت درصد آنها حقوقی‌ها بودند. 443میلیون برگه سهم(99درصد) توسط افراد حقیقی‌ها و دو میلیون برگه سهم(1درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسیدند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها 66هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها حدود 6میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها 92هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها 410هزار سهم ثبت شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد