زنگنه: باید روزی 12ساعت کار کنم تا زندگی بچرخد

زنگنه: باید روزی 12ساعت کار کنم تا زندگی بچرخد

وزیر نفت گفت: در دولت بعدی اگر پیشنهاد ریاست جمهوری هم به بنده داده شود، قبول نمی‌کنم چه برسه به وزارت نفت. در دولت بعدی بنده از فعالیت‌های دولتی بازنشسته خواهم شد. بعد از بازنشستگی باید روزی 12 ساعت کار کنم تا زندگی زن و بچه ام بچرخد.

فارس: وزیر نفت گفت: بعد از بازنشستگی باید روزی 12 ساعت کار کنم تا زندگی زن و بچه ام بچرخد.

بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه آیین امضای قرارداد توسعه میدان گازی فرزاد «ب»:

* (در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال وزیر شدن در دولت سیزدهم): در دولت بعدی اگر پیشنهاد ریاست جمهوری هم به بنده داده شود، قبول نمی کنم چه برسه به وزارت نفت. در دولت بعدی بنده از فعالیت های دولتی بازنشسته خواهم شد ولی همچنان در سیاست خواهم بود زیرا سیاست مثل زندگی است و سرنوشت کشور به مسايل سیاسی گره خورده است. ولی از تمامی کار دولتی، پست و سمت و ... کناره گیری میکنم.

* برنامه بنده بعد از اتمام وزارت نفت بازنشستگی است. در بازنشستگی هم که بنده باید مانند مابقی مردم روزی 12-13 ساعت کار کنم که بتوانم زندگی زن و بچه خود را بچرخانم.

* گران شدن بنزین دروغ است. این اخبار جنگ روانی است که عده ای علیه مردم راه می اندازند. هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت فرآورده های نفتی وجود ندارد.

* (درباره قرارداد 25 ساله ایران و چین): در این قرارداد دو طرف صرفا ابراز علاقه کردند که در حوزه نفت و انرژی همکاری داشته باشند ولی هیچ چیز مشخصی در این قرارداد مطرح نشده است که دقیقا قرار است چه کار انجام شود. یعنی نه میدانی مشخص شده است و نه برنامه ای.

*  بیژن زنگنه متولد 1331 بوده و از سال 1362 تاکنون (به غیر از دولت احمدی نژاد)، همواره در جایگاه وزارت مشغول به فعالیت بوده است. وی در سال 1385 و برای اولین بار، به عنوان عضو هیيت علمی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی بازنشسته شده بود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد