تحلیل فملی امروز 27 اردیبهشت 1401

تحلیل فملی امروز 27 اردیبهشت 1401

امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

به گزارش نبض بورس، امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش فملی نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل فملی امروز 27 اردیبهشت 1401

فملی طی هفته‌های گذشته در محدوده‌ی فیبوی 0.61 اصلاح اخیر و اندکی پایین‌تر در حال کف سازی و تکمیل الگوی پرچم بوده است. در روز‌های گذشته بعد از اصلاح جزيی و اندکی استراحت قیمت دوباره از روز گذشته به روند صعودی خود بازگشت. قیمت سهم از انتهای سال 99 درون یک روند صعودی با شیب رشد ملایم قرار دارد و انتظار می‌رود همین روند را ادامه دهد. از سویی دیگر همین روند صعودی را نیز در اندیکاتور RSI مشاهده می‌کنیم. اکنون قیمت پتانسیل آن را دارد تا با گذر از محدوده‌ی 750 تومان روند صعودی خوبی را تا هدف قیمتی 900 تومان آغاز کند. از طرفی دیگر محدوده‌ی حمایتی 700 تومان روی خط روند صعودی حمایت جدی سهم محسوب می‌شود.

فملی در میان مدت و افق یکساله می‌تواند از فیبوی 0.61 اصلاح اخیر در 750 تومان نیز عبور کند که در این صورت تارگت بعدی سهم روی اوج تاریخی خود در 940 تومان قرار دارد. پس با توجه به تارگت‌های سهم در مقابل محدوده‌ی حمایتی سهم می‌شود نتیجه گرفت که نسبت R/R سهم مناسب ارزیابی می‌شود.

 
 
 
خلاصه تحلیل تکنیکال فملی
 
حمایت اول: 730 تومان
حمایت دوم: 680 تومان
نوع حمایت: حمایت هندسی
وضعیت اندیکاتور RSI: روند صعودی RSI همچنان محفوظ است
مقاومت اول: 760 تومان
مقاومت دوم: 940 تومان

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد