قیمت گوشی موبایل امروز 18 آبان / شارژر 100 واتی شیايومی در راه است

قیمت گوشی موبایل امروز 18 آبان / شارژر 100 واتی شیايومی در راه است

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز سه‌شنبه 18 آبان 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

شیايومی 12 با دوربین 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ 100 واتی از راه می‌رسد

شیايومی 12 احتمالا اولین گوشی خواهد بود که به تراشه اسنپدراگون 898 مجهز می‌شود. در رویداد Summit 2020 اسنپدراگون 888 رونمایی شد و یک ماه بعد شیايومی اولین شرکتی بود که از این چیپست در گوشی خود بهره برد. اکنون دوباره پرچمدار تراشه‌های کوالکام معرفی می‌شود و غول چینی در پی استفاده از آن است.

شیايومی 12 با پرچمدار تراشه‌های موبایل راهی بازار می‌شود و احتمالا تا قبل از پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود. بر اساس اطلاعات Digital Chat Station، مدل استاندارد از این خانواده از شارژ 100 واتی پشتیبانی می‌کند. البته گوشی می 10 اولترا و 11 تی پرو از شارژ 120 واتی بهره می‌برند، اما در گوشی‌های جدید خبری از آن نیست.

شیايومی 11 تی پرو دوربین اصلی سه‌گانه دارد که سنسور اصلی‌اش 108 مگاپیکسلی با اندازه دیافراگم f/1.75 و امکان فیلمبرداری 8K است. دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 120 درجه و همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی تله-ماکرو لنز اصلی را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی آن هم 16 مگاپیکسلی است. اما در شیايومی 12 نسخه استاندارد شاهد استفاده از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهبودیافته خواهیم بود که جای سنسور 108 مگاپیکسلی را می‌گیرد.

مطالعه بیشتر: واکنش بازار موبایل به افزایش قیمت دلار / قیمت گوشی موبایل امروز 17 آبان
قیمت موبایل امروز

قیمت آیفون

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد