ثبت زیان نیم درصدی برای فملی

ثبت زیان نیم درصدی برای فملی

فملی امروز با افت نیم درصدی قیمت 13,870ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به بیش از 125میلیون برگه سهم عبور کرد

اخبار روزانه «فملی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با افت نیم درصدی قیمت 13,870ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد 13,720ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از یک و نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 125میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 13,870ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فملی حقیقی‌ها حدود سه میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 12هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از 878هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 14هزار واحد و حقوقی‌ها 675هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فملی از  رقم 170میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 84درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و 16درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود 108میلیون برگه سهم (85درصد) را اشخاص حقیقی و 18میلیون برگه سهم (15درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فملی برای دومین روز متوالی در مدار نزولی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد