معاملات مسکن در پرند نصف شد / قیمت خانه در پرند چند؟

معاملات مسکن در پرند نصف شد / قیمت خانه در پرند چند؟

حداقل قیمت خانه در پرند چهار میلیون تومان است. ريیس اتحادیه املاک پرند می‌گوید: قیمت مسکن مهر در پرند چهار میلیون تومان و حداکثر 13 میلیون تومان است و در چهار ماه گذشته میزان معاملات مسکن در پرند نصف شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، طبق گزارش مرکز آمار ایران قیمت مسکن در تهران افزایش یافته به نحوی که مردم برای خرید یک خانه در دی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 90 درصدی بیشتر هزینه کرده‌اند اما قیمت مسکن در مناطق مجاور تهران کاهش داشت.

به گفته محمد حسنی، ريیس اتحادیه املاک پرند به دلیل کاهش قدرت خرید مسکن پرند تحت تاثیر قیمت مسکن در شهر تهران گران نشده است و قیمت مسکن در پرند نسبت به دو ماه گذشته بین 10 تا 15 درصد ارزان‌تر شده است.

ريیس اتحادیه املاک پرند همچنین به تجارت‌نیوز گفت: در چهار ماه گذشته میزان معاملات مسکن در پرند نصف شد. هر چند که برخی مالکان زیر بار کاهش قیمت نرفته و اجازه نمی‌دهند خانه‌هایشان با قیمت کمتر فروخته شود اما کسانی که نیاز فوری به نقدینگی دارند، خانه‌هایشان را زیر قیمت می‌فروشند.

قیمت خانه در پرند چند؟

حداقل و حداکثر قیمت خانه در پرند چقدر است؟ حسنی پاسخ داد: قیمت مسکن مهر پرند متری 4 میلیون تومان است. حداکثر خانه‌های شخصی‌ساز هم بین 10 تا 13 میلیون تومان معامله می‌شود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد