سهامداران بانک ملت بخوانند (9اسفند)/ وبملت همچنان در مسیر نزول

سهامداران بانک ملت بخوانند (9اسفند)/ وبملت همچنان در مسیر نزول

در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با افت دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. وبملت در بازار امروز به جز دقایقی که متعادل معامله شد، در صف...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورسی اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با افت دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد 3,710ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی 205میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 3,710ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود 75میلیارد تومان رسید. همچنین 40درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و 60درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 173میلیون برگه سهم (85درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 31میلیون سهم (15درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

سهام بانک ملت و دیگر همگروهی‌هایش(به جز بانک سامان و شهر) با کاهش قیمت مواجه شدند. وبملت معاملات امروز خود را با صف فروش حدود 130میلیونی آغاز کرد. در میانه راه صف برچیده شد. پس از گذشت دقایقی، سهامداران صف فروش سبک‌تری تشکیل دادند و پایان معاملات این نماد با صف فروش25میلیونی همراه شد. گفتنی است این نماد برای نهمین روز متوالی با افت قیمت مواجه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد