پرداخت وام 100 میلیونی به زیان‌دیدگان بورس شایعه بود؟

پرداخت وام 100 میلیونی به زیان‌دیدگان بورس شایعه بود؟

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس به شایعه اعطای وام 50 تا 100 میلیون تومانی به سهامداران زیان‌دیده در بورس واکنش نشان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در واکنش به شایعه اعطای وام 50 تا 100 میلیون تومانی به سهامداران زیان‌دیده در بورس، گفت: این پیشنهاد بار مالی زیادی دارد و تامین چنین منابعی در قانون بودجه برای ارايه به سهامداران در نظر گرفته نشده است، بنابراین این پیشنهاد، قابلیت اجرا ندارد.

در روزهای اخیر در خبری به نقل از محمد خدابخشی، نایب ريیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات خبری درباره پیشنهاد وام قرض‌الحسنه‌ای بین 50 تا 100 میلیون تومان به سهامداران خرد زیان دیده در بورس منتشر شده بود که محسن علیزاده به ارايه توضیحاتی در این مورد پرداخت و گفت: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس چنین صحبتی را با ريیس سازمان بورس مطرح کرده است اما این صحبت فقط در حد پیشنهاد بوده و اجرای آن غیر ممکن است.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با بیان اینکه تاکنون ارايه چنین وامی به سهامداران در کمیسیون اقتصادی مجلس، هیات مدیره سازمان بورس و شورای عالی بورس مورد بحث قرار نگرفته است، گفت: لازمه این اتفاق قرار گرفتن منابع مالی در اختیار مسيولان است، در صورتی که چنین مساله‌ای غیر ممکن است.

منبع: روزنامه ایران

مطالعه بیشتر: وام 100 میلیونی به سهامداران بورسی!

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد