بورس فردا چگونه است؟

بورس فردا چگونه است؟

امروز 20 بهمن 99 برای دومین روز پیاپی شاخص کل سبزپوش بود و اقبال برای نماد‌های شاخص ساز بیشتر از اقبال به نماد‌های کوچک بود. بورس فردا مثبت است؟

به گزارش نبض بورس، امروز برای دومین روز متوالی شاخص کل افزایش ارتفاع داد و برای چندمین بار در آستانه ورود به کانال 1.2 میلیون واحدی قرار گرفت. شاخص کل امروز توانست در نهایت با افزایش 22302 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 192 هزار و 835 واحدی آرام گرفت.

 

بیشتر نمادهای شاخص ساز سبزپوش بودند و اقبال چندانی از سوی سهامداران به نمادهای کوچک بازار دیده نشد. از این رو شاخص هم وزن منفی بسته شد. در پایان معاملات امروز شاخص هم وزن با 855 واحد کاهش معادل منفی 0.20 درصد به 420 هزار و 113 واحد رسید.

در حالی که روز گذشته شاهد ورود پول حقیقی به بازار بودیم امروز دوباره شاهد خروج پول حقیقی به میزان 705 میلیارد تومان از بازار بودیم.

از نکات مثبت بازار امروز حجم معاملات قابل توجه پالایشی یکم بود و در نهایت صف خرید شدن این نماد بود. 

بورس فردا مثبت است؟

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس فردا گفت: با توجه به اینکه بورس در دقایق پایانی معاملات امروز با افزایش تقاضا همراه بود احتمالا بورس فردا مثبت خواهد بود. وی به تجارت نیوز گفت: چون بورس فردا هم در ادامه بورس امروز است و احتمالا تقاضا در بازار افزایش یابد.

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه نیز گفت: معاملات امروز امیدی را در دل سهامداران زنده کرد و آنها به بهبود شرایط امیدوار شدند. وی نیز در گفتگو با تجارت نیوز در رابطه با بورس فردا گفت: اگر فردا بازار بتواند فشار فروش اول صبح را پشت سر بگذارد روند مثبتی خواهد داشت و حتی می‌تواند معاملات هفته آینده را هم نیز تحت تاثیر قرار دهد. زیرا از هفته آینده معاملات با دامنه نوسان منفی کمتر دنبال می‌شود و می‌تواند انگیزه خرید در سهامداران را بیشتر کند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد