کاربران این رمزارز میلیونر شدند

کاربران این رمزارز میلیونر شدند

به دنبال رالی چشمگیر دوج کوین (DOGE) پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک و افزایش احتمال اضافه شدن این میم کوین محبوب به...

بازار ارزهای دیجیتال پس از چند ماه زمستان طولانی، این روزها جان تازه‌ای گرفته و در این میان، دوج کوین یکی از پیشتازان بازار بوده است. قیمت این ارز دیجیتال به دنبال انتشار اخبار مربوط به خرید شبکه اجتماعی توییتر توسط ایلان ماسک، رشد قابل‌توجهی داشت.

در زمان انتشار این خبر، دوج کوین در محدوده قیمتی 0٫136 دلار معامله می‌شود که اگرچه در 24 ساعت گذشته، نزدیک به 5 درصد افت کرده، ولی در بازه زمانی هفتگی همچنان یک رشد بیش از 107 درصدی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، این ارز دیجیتال با ارزش بازار 18٫299 میلیارد دلاری خود، همچنان جایگاه هشتم بازار را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پلتفرم BitInfoCharts، به دنبال این رشد قیمتی چشمگیر، تعداد آدرس‌های دوج کوین با ارزش بیش از یک میلیون دلار نیز به طور قابل‌توجهی افزایش یافته و به 1،039 آدرس رسیده است. آخرین باری که تعداد این آدرس‌ها از مرز 1،000 عبور کرده بود، به آوریل سال جاری برمی‌گردد که دوج کوین تقریبا در همان سطوح قیمتی فعلی معامله می‌شد.

لازم به ذکر است که در زمان کاهش قیمت دوج کوین به 0٫05 دلار در ماه سپتامبر، تنها 580 آدرس DOGE با ارزش بیش از یک میلیون دلار وجود داشت. این موضوع نشان می‌دهد که در کمتر از دو ماه، این رقم بیش از 79 درصد رشد داشته است.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد