کدام شرکت‌ها در انتظار افزایش سرمایه هستند؟

کدام شرکت‌ها در انتظار افزایش سرمایه هستند؟

بازار سهام امروز هم با روندی منفی آغاز به کار کرده است و شاخص روند ریزشی خود را از یروز ادامه داده است اما با توجه به اخبار منتشر شده در سایت کدال کدام شرکت‌های بورسی قصد افزایش سرمایه را دارند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، روز گذشته بازار سهام با افت حدودا 50 هزار واحدی مواجه شد و بیشتر نمادهای شاخص‌ساز بازار تحرکات منفی را ثبت کردند. از دیروز روند اصلاحی در بازار به نظ رمی‌رسد شروع شده است اما این روند ادامه‌‍دار می‌شود؟

امروز بازار سهام در ابتدا با افت 37هزار واحدی شاخص کل آغاز به کار کرد و حدودا دو درصد افت را ثبت کرد. شاخص امروز در کانال یک میلیون و 486 هزار واحد شروع به کار کرده است.

شاخص هم‌وزن هم امروز با افت 9 هزار واحدی،در محدوده 445 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز 1٫6 هزار میلیارد تومان در نیم ساعت ابتدایی معالمات شده است. فارس، فولاد، فملی و شستا از نمادهای منفی و تاثیرگذار برشاخصض امروز هسند.

 

کدام نمادهای در انتظار افزایش سرمایه هستند؟

در چند روز گذشته پالایش نفت بندر عباس مجوز افزایش سرمایه خود را در یافت کرد همچنین قند هکمتان افزایش سرمایه 593 درصدی، شرکت شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر(حبندر) افزایش سرمایه 373 درصدی را دادند. اما حالا در سایت کدال خبر افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها منتشر شده است؟

شرکت بیمه پاسارگاد(بپاس) افزایش سرمایه 100 درصدی خود را از محل سود انباشته و اندوخته مالی به مبلغ 1020 میلیارد تومان می‌دهد. همچنین شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه(سرچشمه) افزایش سرمایه 50 درصدی خود را از محل سود انباشته این شرکت به مبلغ 255 میلیارد تومان می‌دهد.

شرکت پارس سرام هم افزایش سرمایه 76٫5 درصدی خود را از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی می‌دهد.

برای مطالعه بیشتر می‌توانید کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه می‌دهند؟ / سرمایه کدام نماد 590 درصد زیاد می‌شود؟ را بخوانید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد