آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 15 فروردین چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 15 فروردین چقدر بود؟

بازار ارز اولین روز جدی فعالیت در سال 1400 را کاهشی آغاز کرد؛ کاهشی که چندان هم محدود نبود و منجر به خروج اسکناس آمریکایی از کانال 25 هزار تومانی و ورود به کانال 24 هزار تومانی شد. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، دیروز بازار ارز کار خود را کاهشی شروع کرد. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 15 فروردین چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: بازار ارز اولین روز جدی فعالیت در سال 1400 را کاهشی آغاز کرد؛ کاهشی که چندان هم محدود نبود و منجر به خروج اسکناس آمریکایی از کانال 25 هزار تومانی و ورود به کانال 24 هزار تومانی شد.

روز شنبه، کمتر معامله‌گری تمایلی به خرید داشت و بیشتر معامله‌گران در موقعیت فروش قرار داشتند. نتیجه آنکه تا ساعت 3 بعدازظهر ارزش اسکناس آمریکایی تا 24 هزار و 550 تومان پایین رفت. این قیمت هزار و 150 تومان کمتر از بهای دلار در 11 فروردین بود.

در واقع دلار طی یک روز تمام، افزایشی که در طول تعطیلات نوروزی به دست آورده بود را از دست داد. به گفته بیشتر فعالان، معامله‌گران احساس کردند که مذاکرات هسته‌ای از بن‌بست خارج شده و به همین دلیل، فروش‌های ارزی خود را افزایش دادند.

به گزارش «ایرنا»، علی‌اکبر صالحی ريیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به اینکه بن‌بست برجام درحال شکسته شدن است، ‌گفت: اینکه موضوع گفت‌وگوها درباره برجام وارد مرحله فنی شده و از کشمکش‌های اولیه گذشته، به معنای شکسته شدن بن‌بست‌های اولیه و موضوعی «نویدبخش» است.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد