متهمان اصلی ماینرهای شرکت بورس چه کسانی هستند؟

متهمان اصلی ماینرهای شرکت بورس چه کسانی هستند؟

روز شنبه هیات مدیره شرکت بورس وجود ماینرها را در ساختمان این شرکت قانونی اعلام کرد. پاسخ مقامات شرکت بورس به این موضوع چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز، هفته گذشته در ساختمان شرکت بورس تعدادی ماینر کشف شد. از ابتدای انتشار این خبر مسيولان سازمان بورس به خصوص روابط عمومی شرکت بورس از وجود این ماینرها در ساختمان شرکت بورس اظهار بی‌اطلاعی کردند.

اما این تکذیب‌ها طولی نکشید که به پایان رسید و مدیر روابط عمومی سازمان بورس بعد از بارها تکذیب این موضوع رسما وجود ماینرها در شرکت بورس را تایید کرد.

تجارت‌نیوز از زمان انتشار این خبر از روابط عمومی سازمان بورس پیگیری‌های لازم را درباره برخورد سازمان با متخلفان شرکت بورس انجام داد. اما خبرنگاران با هر بار پیگیری با عدم پاسخگویی مسيولان رو به رو شدند.

روز چهارشنبه هفته گذشته قرار بود تا مقام‌های سازمان بورس با شرکت بورس در جلسه‌ای درباره تخلف شرکت بورس جلسه‌ای برگزار کنند و پس از برگزاری جلسه این موضوع در سایت کدال برای سهامداران شفاف‌سازی شود اما زمانی که دریاره نتیجه جلسه از روابط عمومی شرکت و سازمان بورس پیگیری کردیم باز هم با اظهار بی‌اطلاعی آن‌ها رو به رو شدیم و نتیجه جلسه را به روز شنبه هفته جاری موکول کردند.

درباره این موضوع با مسيولان سازمان بورس تماس گرفته شد اما این تماس‌ها یا بی‌پاسخ می‌ماندند یا قطع شدند.

روز شنبه ورق بازی شرکت بورس درباره شفاف‌سازی ماینرها برگشت و این بار به جای عذرخواهی از سهامداران شرکت بورس مدعی شد در یکی از جلسات هیات مدیره این شرکت نصب ماینرها تصویب شده است و به امضا هیات مدیره این شرکت رسیده است. همچنین در این شفاف‌سازی بیان شد این موضوع مصداق زیان به سهامدار نیست و سهامداران حقی برای شکایت از شرکت بورس ندارند.

امضا کنندگان نامه یعنی هیات مدیره شرکت بورس در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار تجارت‌نیوز واکنشی نشان ندادند و فعلا در این مورد سیاست سکوت را در پیش گرفتند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد