اولین خبر درباره عرضه اولیه سپید | سپید امروز بازگشایی می شود؟

اولین خبر درباره عرضه اولیه سپید | سپید امروز بازگشایی می شود؟

عرضه اولیه سپید که در روز چهارشنبه مورخه 23 تیر سال جاری انجام شد، فرصت نیافت که معاملات خود را انجام دهد و به مجمع رفت. این نماد با تمام حواشی خود امروز بازگشایی می شود؟

به گزارش نبض بورس، عرضه اولیه سپید که در روز چهارشنبه مورخه 23 تیر سال جاری انجام شد و برخلاف سایر عرضه اولیه‌ها که معاملاتشان از روز شنبه هفته بعد از عرضه اولیه از سر گرفته می‌شد، این نماد معاملاتش انجام نشد و بعد از عرضه اولیه مستقیم به مجمع رفت.

بعد از بازگشت سپید از مجمع این نماد با 15 درصد منفی در سبد سهامداران ظاهر شد و در دور اول حراج که در روز دوشنبه 28 تیر 1400 انجام شد، ناظر بازار اجازه بازگشایی را نداد و بعد از آن هم بورس به تعطیلات یک هفته‌ای رفت.

با بازگشایی بورس در روز جاری، اطلاعیه‌ای به شرح زیر مبنی بر بازگشایی سپید در روز جاری منتشر شد:

به اطلاع می‌رساند، نماد معاملاتی شرکت سپید ماکیان (سپید) با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می‌باشد. همچنین حداکثر حجم سفارش خرید وارد شده به سامانه معاملات از هر کد معاملاتی حداکثر صد هزار سهم می‌باشدو در صورت عدم رعایت این موضوع کلیه سفارشات وارد شده از آن کد معاملاتی، از سامانه معاملات حذف و یا در صورت انجام معامله، معاملات انجام شده تایید نخواهد شد.

سپید سرانجام با تایید ناظر و با افزایش 40 درصدی قیمت پایانی بازگشایی شد و به صف خرید نشست.

بیشتر بخوانید:

  • چرا عرضه اولیه سپید 15 درصد منفی است؟
  • سود عرضه اولیه سپید کی و چگونه پرداخت می شود؟

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد